tisdag, september 06, 2005

Solen presenterar sig och berättar saker ni kanske inte visste.

kopierat från X3M.

Nu när jag har tid så tänkte jag att jag kunde presentera mig själv. Berätta lite saker ni ännu int vet om mig. Fast det finns förstås en massa annat oxå som jag inte kommer skriva här, pågrund av en massa. Jag hoppas att ni förstår mig.

Okej jag heter då, väna nu vad hette jag, ja just det! Emma. Otroligt hemskt, I know. Även om min sockerbit insistera en tid och använda det för hon tyckte det var så fint (I don't think so.), men nu är det annat fast ibland kommer väl Emma också upp. Mitt efternamn är Forss vilket fick en lärare och börja kalla mig The Force (höll på och dö). Smeknamn som för det mesta används är: Memma, Memman, Emzi, Izme (nästan bara jag ännu). Som tur använder ingen Amme ännu (börja inte använda det nu, tack).
Andra namn som används ibland, beror på vad jag gör och på vilken sida jag är, är: Jam, Jamie, Jams, Sully (det är för att jag heter Jamie Sullivan på Hogwarts.nu).
Där var väl det mesta om namnen.

Jag bor i Nordsjö i andra våningen, i ett höghus. Adressen ger jag inte ut av många anledningar. Jag vill inte ha en massa människor jag inte känner ringandes på dörren. Min mamma skulle inte bli glad. I mitt hem har jag ett helt eget rum, med en massa fina kändisbilder på väggarna. lalalaa. Där finns också en säng (well daah) och ett skrivbord (som man inte kan skriva på just nu. Det är fullt med en massa annat skräp. *råddig*). Och sen finns där även en soffa som också är lite som bordet...hehe...lalalaa.

Skola går jag i Prakticum. Går på Närvårdarlinjen tillsammans med min klass som bara består av flickor (damn. Borde man bli lesbisk elr?:P). Klassen är väl helt trevlig, men skolan e helt annat. Okeh där ljuger jag väl lite...inte är skolan sååå hemsk det är väl bara jag som överdriver lite igen. Men jag måste säga att jag faktiskt inte gillar den nya byggnaden. Den är kal och vit. Ett fängelse som jag kallar det, en klasskompis kom på det först. Någo fucking (förlåt) swippar och annat skit. Nyckel till skåpet som är litet som satan (förlåt). Det jag inte förstår är varför jag tog skåpet när jag säkert int kommer behöva det alls nästan. Nåjoo bättre och ha det än sen ångra att man inte tog det elr någo.

Jag i allmänhet är väldigt konstig, föredetta Munccabo (ÄLSKA MUNCCA!) och misstolkar en massa som inte borde misstolkas överhuvudtaget och så tror alla att jag blivit helt galen (undrar om jag borde berätta att jag faktiskt har det?). Fast det att jag misstolkar allt skyller jag på min sockerbit (hon gör det oxå så).

Älskar mina vänner mest av allt i denna värld och utan dem skulle jag inte leva! Mina vänner är viktigast för mig.
Ibland säger jag att jag inte har några vänner, vilket förstås är lite fel, men när jag säger det så är jag väldigt nere och känner mig skit.
Jag har vänner både i Finland och Sverige (de har jag fått via Hogwarts.nu).
ALLA är väldigt viktiga!
Jag har oxå vänner IRL och såna jag aldrig träffat. Ni här hör till de senast nämnda. Okej några har jag ju sett och träffat och kramat (*ser på diZi och kram_anna*).
De vänner jag har i Sverige skall jag få träffa i Jul (där vid jul). Och jag kan int väääännttaaaa tills det! Vill bara att tiden skall gå fort.

Min fritid, efter skolan då, använder jag till och sitta här och på hoggy (hogwarts.nu). Ibland kan jag även skriva, men det beror på om jag har skrivlust elr int.

Nåjaa jag tror att jag fick en del ut nu. Ifall ni ännu har någo ni vill veta. Just ASK! Jag bits int (hårt). Och jag skall svara så bra jag kan.

Lalalaa.

Ha det bäst!

- Humör: Stolt- Musik: X3M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar