måndag, september 05, 2005

Lick me, I'm höttest!

kopierat från X3M.

Ett fint morgoninlägg påväg nu eftersom jag antagligen inte kommer vara inne någo på dagen. Först skola och sen en massa andra, men det kan ju hända att ni får njuta av Lexa:s presens, va vet jag nu sen...kanske kanske int...

Skola skola skola. Hata hata hata. Vad annat kan man påriktigt?
Skola e inge för mig. Sociala relationerna bara lider om jag går ut, eftersom lilla jag inte vet hur man kommunicerar med människor IRL. här går det ju hur bra som hälst, men där går det int alls. alla tror bara att jag har tappa hjärnan (vilket jag inte har för jag vet var den är!)

Saknar min sockerbit så in i norden! *vill till Sweeeden nuuu*


ps. Nu kan du hallonsandra int säga någo. (bara hallonsandra fattar)

Lalalaa

- Humör: Trött
- Musik: nothing. lalalaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar