onsdag, september 28, 2005

Amaya - Invigningsfest nr. 1.

Vitsi det var roligt!
Först var det en massa prat. Rektorn, och en massa andra. En del musik.
Sen var det rundvandring. Efter alla talen. Sebastian (EK:s ordförande) fick en ordförandeklubba som present efter sitt tal(sitt och viceordförande), som var helt superbra.
Jag satt brevid (mellan) Kalle och Mange och när vi skulle gå till ett hörn så drog Kalle med mig så jag fick gå med honom och Mange( och en massa gäster). Det var en massa kul! Skratta ungefär hela tiden.
Maten var inte speciellt god, eller stor för den delen.En massa småbitar bara. Man kunde ha tagi alkoholdrickan (champange?) helt bra eftersom ingen kolla det, men jag tog inte. Några tog.
Kalle och Mange tog oxå spåra så jag gick med dem. Först stod vi eftersom det inte fanns några sittplatser, men sen blev det en ledig. Jag bad Kalle och sätta sig och satte mig i hans famn.

Kalle e min pappa och jag hans 6 1/2 åriga dotter som han fick när han var 10. :P

(Jag fick en halv kram av honom)

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar