fredag, september 09, 2005

I'm höt. LICK ME! XD

Denna dag har varit helt lugn. Inga tårar iallafall och det är ju alltid en positiv sak. Dessutom bara tre timmar matte i skolan, som faktiskt sen bara var två eftersom kuratorn kom och pratade första timmen. Tydligen har hon hört om hurdan min klass är, väldigt pratglad ifall man kan säga så. Ett par flickor pratar hela tiden på timmarna och det förstör hela timmen och så. Man kan int koncentrera sig.
Fast jag är van vid en sån klass. Har ju haft det sen årskurs 1 (Det känns som evigheter sen).

Gårdagen vill jag nästan inte ens gå in på. Men bara nästan. Hatar dendär skit läraren (förlåt mig). Hon underkänner mig för någo sånt! Min integritet blir sårad! JAG VILL INT! Men jag måst. tyvärr. Annars slipper jag inte igenom detta. *suck*

Lalalaa.  

Från Emmelemzi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar