torsdag, september 15, 2005

Hej konsument

"Hej konsument"

senaste impulsköp: bara jag skulle komma ihåg...:S
bästa promenad: Vägen från skolan hem. :P
favoritdryck: i läske väg säger jag Sprite. I alkoholhaltig säger jag inge
äter lyxmiddag på: McDonalds *fattig jävel*
favoritgata: Dragonvägen.
bästa förfestmusiken: ingen aning
reser helst till: Sweeeden :P
bra gå bort-present:  beror på personen
favoritlyxartikel: har inga lyxartiklar
älsklingsljud: min ringsignal när någon ringer åt mig. eller msn plinge.
senaste upptäckt i stockholm: Jaa-a du.
favoritgalleria:...
tidning jag gillar: det finns många
favvosajt: extrem och hoggy *always*
här bjuder jag mamma på middag: brukar int bjuda mamma på middag.
favoritförort: ...
fikar gärna på: kommer inte ihåg vad stället heter
favoritbutik: Glitter.
bästa lunchställe: ...
favoritgrönsak: tomat eller gurka.
favoritfärg: svart och röd
favoritmärke: vet ej.
favoritdjur: ChinChilla. 
bästa nu levande regissör: Peter Jackson
stjärna jag vill träffa: Paris Hilton
favvoskor: ett par vita med klack. *älska*
klädkonto per månad: int mycket.
modeförebild: hmm...
motionerar: går till skolan och tillbaka.
mest överskattade affär: don't know.
dyraste jag köpt: digikamera för...minns int...
mode jag aldrig vill se igen: ...
favoritprodukt på systembolaget: *kan int svara*
bästa fyllekäket: *kan int svara*
dansar helst till: det mesta. Bara det är musik så dansar lilla jag.
senast gnolade: minns int
senaste fyndet: minns int
bästa romanen: ingen aning
bästa diktsamlingen: vet ej.
favoritprodukt på apoteket: ...
fulaste färgen på kläder: *vet ej*
i min iPod: ingenting eftersom jag inte har en sådan...tyvärr...
beställer i baren: har aldrig beställt från baren
användbar pryl: nagelfil.
dessa vill jag ska svara på "hej konsument": Alla som vill och inte redan gjort det. :)

från Emmelemzi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar