måndag, september 12, 2005

Seeing you it kills me now. No, I don't cry on the outside. Anymore...

kopierat från X3M.

Här sitter jag ännu. Utan någo och göra och inte den minsta lust och gå till fängelset ännu alls idag. Fast förstås måst jag eftersom jag vill ju slippa igenom och bli en närvårdare. Vill och vill. Har jag något val?

HAN SA HEJ ÅT MIG! *host* Oj, förlåt mig. Jag är helt dum. Jag borde sluta tänka på honom, men det är lite svårt när han hemsöker mina drömmar på natten även. SÅ JAG FÅR INTE ENS SOVA UTAN OCH TÄNKA PÅ HONOM! Räker det inte att jag gör det varje dag i skolan? *suck*

Skola till 6 idag. *suck* Hussa det sista timmarna. Orka. Nää-ä gillar int alls eftersom och ha hussa och vara par med någon kompis bara blir en massa skit. Jag gillar int hussa det minsta. Jag börjar bara bråka med kompisen och sånt shajt. *suck*

Ha det bäst, älsklingar!

- Humör: Kär
- Musik: Kelly Clarkson - Behind These Hazel Eyes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar