tisdag, september 27, 2005

Blood On The DanceWALL

kopierat från X3M.

Dagens perfekt planerade (*host*) och viktiga ämnet är....*spänning* *trumvirrvel*....VÄGGAR!
Nu tror ni alla säkert att jag skämtar med er, men icke sa Nicke (Vilken Nicke? Var e Nicke? *ser mig omkring*). Jag har verkligen tänkt dedikera en db åt de så viktiga väggarna runt omkring oss (ifall ni sitter i ett rum som jag då.).

Väggar finns ju överallt. Alla hus har väggar. Gröna, blåa, röda (min skola har en röd vägg, den e fiin ^^), gråa, svarta eller sen klassiskt vita. Det finns av alla färger. Dessutom kan det ju finnas två färger på en vägg, jaa-a hör och häpna, det är sant. Jag ljuger inte. En vägg kan även vara gjord av bara glas, men nu undrar jag är det då en vägg eller ett fönster? (dagens dilemma!)

Väggar kan vara tjocka, tunna, sneda, skrovliga, sleta och tapetserade. Listan e oändlig. Det är bara och använda fantasi när man bygger en vägg (eller ett helt hus kanske :P Fast jag stoppar int er om ni vill bygga bara en vägg.).

Finns det mjuka väggar? Nu börja jag fundera över det. *funderar* Är det möjligt och bygga en sån? (dagens dilemma nr.2!)

Sen börja jag en dag i skolan fundera över det att ifall vi, människor, gick på väggarna istället för golvet, skulle det ändå vara vägg eller skulle det vara golv? (Dagens dilemma nr.3!)

Undrar om det finns låtar som handlar om väggar eller annars bara har ordet vägg i sig *funderar* Ifall ni vet så TELL ME!

MORE WALLS TO THE PEOPLE! :P

Detta ämne fick sin början när jag och Belt börja tala om väggar. Detta var en parentes.

Bye Bye Birdie.

(och jaaa jag vet om att det är DanceFLOOR)

- Humör: Galen
- Musik: lalalaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar