fredag, september 23, 2005

och jag som trodde att jag skulle få sova idag

kopierat från X3M.

Okej ännu kommer jag gå till nästa år. Asså kommer inte bli på klassen, men får se hur det blir senare och hur jag klarar av IA:n med åldringarna. Ska se ska se. Annars får jag ta allt på 4 år, sku nog int orka, men nåjo, har int himla mycket val. Men just nu är allt bra...tror jag...hmm...

Skall snart till pappa. Kul...eller int...

Tyvärr hinner jag inte skriva det db jag skulle skriva, eller som jag sa att jag skulle skriva. Sorry, Belt. en annan dag. Måst planera det så att det blir riktigt bra. :P

Känner mig väldigt trött.

lalalaa

Jag trodde det var lördag på morgonen. när jag halvsov. Shajt oxå. Jag ville sova!!!!

- Humör: Trött
- Musik: lalalaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar