onsdag, september 14, 2005

Har jag blivit döv?

E jag döv och han blind? För jag hör inte att han skulle säga hej och han ser inte mej. Eller e det bara jag som väntar mig för myki av honom? Att han skall säga hej åt mig bara för att vi har kännt sen första klassen. Skäms han över att han känner mig? Ser jag faktiskt så hemsk ut? Har jag för mycket smink i ansiktet ibland eller vad är det?
Har han blivit blind under veckoslutet och jag döv? Är det faktiskt så? Det skulle ju förklara en hel del. Eviga sökandet efter en bra förklaring...en som inte finns.
Han sa ju faktiskt hej åt mig på fredagen. Och jag dog. Då stod jag ensam vid klassrummet och han kom förbi med några kompisar och då sa han hej. Jag väntade mig inte alls det och sa snabbt hej tillbaka, efter ett par sekunders chock- tystnad.
Men igår såg jag honom på tobaksrökningsplatsen men han sa inte hej..kanske han då inte såg mig. Lilla osynliga flickan.  Lågstadieflashback.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar