fredag, september 09, 2005

My friends. Med kommentarer.

kopierat från X3M.

-markus- ~> Ny bekantskap. Väldigt trevlig.
Afromaanen
Alex ~> SÖTA ALEX! *kram på dig* (sett IRL)
alleiram ~> aspirant. (sett IRL)
amanda007
Baudelaire ~> HP galen precis som moi.
Belthazor ~> Belt...vad kan man säga...
bogi-mannen ~> hahaha. Lönkan elev. Väldig gullig person. (träffat IRL)
CaliGirl
destrojer
diZi ~> DC!!! Prakticumstuderande. Kramgo. SÖT! *puss o kram*(träffat IRL)
eva ~> Bara för söt! *kram*
falken ~> Vad kan jag säga....*kram*
fantastix ~> :)
Filippa ~> Snäll. :) (träffat IRL)
hallonsandra ~> Gulliga sandra.
Hekku ~> Snäll.
hipsu ~> ååh. *slick* :P
iSoLa ~> Arcadastuderande. Min studerandegranne. haha.
jezpa321 ~> *lööv* En av det bästa personerna jag träffat! (träffat IRL)
jungle_jenny ~> JENNYYY! *puss o kram* (träffat IRL)
KakkaBoll ~> hahaha XD bästa namnet, det måst även ni medge.
Katikatt
kfrog
kitty
kram_anna ~> KLAM_NANNA! Me like you very much! En del av Metanradion. MIN ISBJÖRN! *stooooor kraaaam* (träffat IRL)
ladyj
Lexa90 ~> Lillebror. (behöver jag ens skriva?)
lilla_flickan
Lyxdjuret ~> *kram*
make
mentorion ~> MENT! Min stödpelare! *slängkyss*
my_ ~> Söt!
nina_i
peedpump
PlaskJanne ~> Janne! Gullig människa! (sett IRL)
pohjolas_dotter
psyco
puva ~> Puviiiz!!! *kraaaam* Andra delen av Metanisen. Me like you very much! (sett IRL)
Seba72
smeggfaffa ~> HÄST! *dör av skratt* Aspirant.(sett IRL)
sNICKErs ~> Tomtar på loftet. Aspirant. (sett IRL)
sunflower76
sunsan ~> *krraaam* (träffat IRL)
Telecastersuzy
Tiiniz
vinkelina
wishmaster ~> Jaa-a vad kan jag säga...
Yvonne78
_Nightwish_
_wild_

Ni som inte har en kommentar bli inte ledsna. Ni e alla härliga personer allihop.

Detta inlägg blev inspirerat av MENTORION

- Humör: Cool
- Musik: Radio Pleppo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar