onsdag, september 21, 2005

My nails, english and stuff.

kopierat från X3M.

Ojämna naglar. Mitt liv forever. Ett par är långa och ett par är oxå långa men lite kortare än det längsta och en är helt kort, den gick av igår. Mina naglar speglar mig själv. Vassa, vita, hårda men kan vara mjuka, kan brytas ifall man inte är försiktig. Det att det är långa kan jag inte spegla till mig själv, eftersom jag är väldigt kort, Lexa är över huvudet längre än jag, vilket han gladerligen påminner mig om hela tiden. "Mikäs on sää siellä alhaalla?" Trevligt och vara kortare än sin lillebror.

I need to write a bit in english, just to see if I can. Which seems to work pretty well right now. The english language is so beautiful and I LÖV it! O:P I can think in english at times, it's weird but true. My mind is running in english and the speaking is very good but the writeing is another story, as you maybe see. But it's fun to try new things sometimes. :)

Börjar först 12 idag. Skall då jobba med Assistenten på någo jobb eller någo. till klockan 2 och då har vi (klassen) en timme med Klassföreståndaren och Kuratorn, den timmen är dubbelt obligatorisk, alltså ifall man inte kommer på den får man underkänt i Studiehandledning. hmm. Nå jag behöver väl inte oroa mig över det eftersom jag tänker vara där.
Kommer väldigt sent hem idag. eftersom efter skolan, nästan iaf, kl. 17. 00 har jag mötesteknik med EK. Roligt. De är härliga personer allihop. :)

See you later, alligator.

Lalalaa.

- Humör: Trött
- Musik: lalalaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar