onsdag, september 07, 2005

Kanske allt blir bra sen efter allt.

kopierat från X3M.

Ingen av er märkte tydligen att jag helt och hållet glömde bort familjen i gårdagens presentation. Jag kan ta det nu.

Till min familj hör: Mina två halvbröder, mamma, pappa och Lexa.

Mycket mera än det finns det inte och säga om min ibland kära och ibland hemska familj.

Nu till andra saker. Jag gick med i elevkårsstyrelsen igår. Får se nu hur det går. Det giick helt bra igår och jag hoppas att det skall gå bra i framtiden. När skolassistenten sa om det så tänkte jag att varför int. Det kan ju vara den ändringen jag vill ha. Lära känna lite nya människor, andra än de från min lilla klass, och detta är ju ett bra sätt. De är alla väldigt öppna vilket också är väldigt bra eftersom jag själv är väldigt inåtvänd, eller något.

Lalalaa

- Humör: Bra
- Musik: nothing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar