lördag, september 02, 2006

Whooopiii

Jag var så nervös när jag stod utanför Tiketti och skulle gå in för att få min D'espairs Ray biljett som jag igår beställde. Jag bara darrade och mådde nästan illa. Men blev så lycklig när jag hade biljetten i min hand. NU KAN JAG DÖ LYCKLIG! (nej, först måste jag uppleva Despa.) Sen gick jag till Seppälä och kollade. Köpte ny väska och en plånbok. De är jättefina! :D

Sen åkte jag hem och måste betala en biljett eftersom det gått över en timme. Dit gick pengar igen. GAH.

Skall vara i Borgå hela nästa vecka. Det är bara så dumt och tråkigt och jag vill inte. (borde visst prata med Zan.)

Var och pratade med kuratorn på onsdagen om mina skolgrejor. Dit kom även assistenten och min lärare. Jag hade svårt att hålla inne mina tårar så jag satt där och grät. Försökte lite svara på några saker men mest lyssnade jag bara.
Vi kom överens att jag ännu skulle försöka ett par veckor och sen skall vi ha ett möte där även studiehandledaren är med.
Då får vi se hur vi går vidare antar jag.
(jag vet inte vad jag vill)

Att sådant idag. Hur mår ni?*

*Kopierat från min andra blogg.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar