fredag, september 08, 2006

poison

Läste igenom lite gamla db/blogg inlägg här på lunar. Skäms nästan över mina skriverier. Herregud vilka skrivfel!

Sen började jag tänka på gamla tiden. På ettan i P....... Hur annorlunda allt var då. Hur bra vän man var med alla och hur bra allt var under en tid. Nu är allt bara jobbigt och man är inte kompis med typ någon på samma sätt som då.

Vad som hände kan jag nog inte svara på...vad som ändrade...

Var det jag som växte och blev någonting annat eller var det någonting som bara gick fel?

På ett sätt så orkar jag inte bry mej men ändå så kan jag inte sluta tänka på det.

Inte ville jag att det skulle bli såhär.

Jag ville inte veta att jag kan ha svårt att behålla eller få vänner. Att det står skrivet på en nät sida.



Tack för den informationen.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar