måndag, september 04, 2006

Fel att ge pengar?

kopierat från X3M.

Här sitter man nu då och leker med skolans dator och undersöker vad som har hänt i internetsvärlden. En hel del såklart.
Nu börjar mina sidor att undersöka lite ta slut. Blah. och jag har ännu många timmar på mig. Väntar på att Zan skall sluta så att vi kan åka till henne och sen vidare någonstans, nu minns jag inte vart. Men vi skall nu åka, eller hela hennes familj skall så jag följer ju med såklart när jag nu bor hos dem hela veckan.

Min mamma skickade med pengar till Zans mamma för mat och för det att jag får bo där. Zans mamma sa att det är helt onödigt och att jag behöver inte hämta pengar. Jag får bo hos dem ändå.
Jag gav nu ändå pengarna åt henne och hon tog imot dem.

Är det inte rätt att ge pengar för att man bor hos någon annan mer än 3 dagar?

Eller är det fel?

ps. Jag är dyblöt efter en hel morgon ute i borgås regnväder. *fryser lite*

- Humör:
- Musik: datorsurr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar