fredag, september 29, 2006

Är det okej att vara singel?

It' s the way you love me
It's a feeling like this
It's centrifugal motion
It's perpetual bliss
It's that pivotal moment
It's, ah, impossible
This kiss, this kiss
Unstoppable
This kiss, this kiss

Faith Hill - This kiss

Köpte hennes skiva idag och måste säga att jag faktiskt gillar ganska starkt. Det är lugnt och vackert. Allt behöver inte vara Lordi hela tiden. Det finns annan musik också. Såklart att jag fortfarande gillar Lordi, men det finns en massa annan musik också.

Just nu känns allt ganska bra. Jag klarar av det mesta tror jag åtminstone.

Fick vakna tidigt idag även om jag började senare. Var vid Kampen och hälsade på A-laget som satt där mitt i smeten och hade sändning. Det var jätte roligt. Jag hamnade med i sändningen.

Skulle svara på frågan: Är det okej att vara singel?


När man själv är singel så kan man väl inte säga annat än jo, det är okej. Men visst samhället idag ger ett tryck på det personer som är singel. Ger en signal att det skulle vara fel. Att personen måste börja söka partner så fort som möjligt.
Jag tycker att man bara skall ta det lugnt och njuta av livet istället för att stressa över partnerssökandet.

Den rätta kommer nog fram när tiden är rätt.

Jag bestämde mig för att inte söka längre. Ta det lugnt istället.

Det var roligt att vara med i radio. Personerna i A-laget är bara underbara.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar