torsdag, september 21, 2006

skolprinterkrångel & naglar (men det går ju inte ihop?)

kopierat från X3M.

Jag vill inte börja gråta varje gång det skall pratas om skolarbete och skola i allmänhet och mina studier, men det gör jag. Tydligen. Idag oxå satt jag hos kuratorn och grät när människor frågade frågor av mig. Visst är jag fin.

Nu vet jag att jag skall gå i samma takt som alla andra tills julen och sedan se hur vi gör efter det.
Jag skall göra mitt bästa.

jag skall börja öppna min mun mera i klass.

Vi har slösat en massa skolpapper idag. Vi skulle printa ut lite grejs och sedan kopiera vi. Det blev EN MASSA papper. Och en MASSA sidor.
Och dessutom fick vi en printer att krångla och efter en stund en annan. IT killen var säkert lycklig. x)

Dagens bild visar det jag är galen i. NAGLAR.

vackra?

- Humör:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar