tisdag, september 05, 2006

röst och beröm.

kopierat från X3M.

Och så sitter man igen i datasalen och skriver sönder skolans keyboard. x)
Jag sitter inte på samma dator som igår och denna är mycket bättre åtminstone när det kommer till keyboard. Har lättare och skriva på denna än den jag använde igår.


Hade jumppa åt handikappade igen. Det var faktiskt helt roligt. Det var en annan grupp än igår och det var igen väldigt oplanerat men ändå tycker jag att det gick helt bra. Stafettgrejs. De sprang nog och hade hopperligen roligt.

Jag måste använda mera röst och berömma mer tydligen. Ok. hmm.

Nå idag regnade det inte lika mycket som igår och jag är inte helt dyblöt.


Äter Polly.

Puss på er.

(Jag skriver längre db:n nu än förr. Märker ni? Har jag bara mera att berätta när jag inte bara sitter hemma och möglar?)

- Humör: ok
- Musik: datorsurr och printersurr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar