tisdag, september 19, 2006

Amningsdag och stress

Stressande dag.

Det var jätte roligt att igår få veta att man skall vara i Borgå idag på morgonen. Fick nog en mild chock och trodde att jag skulle få panik. Att börja skynda till Borgå är inte någonting jag vill göra på morgonen.

Bussvägen gick på något sätt så hemskt långsamt fast jag hade musik i öronen och allt så kändes det ändå så trögt. Som om hela världen skulle ha gått långsamt.



Och nu borde jag då veta allt om amning och sånt. Jag vet inte om jag nu ändå kan någonting. Orkade inte riktigt lyssna. satt och ritade och skrev lite. Gud vad bra min skolgång går ju.

Ja, på tal om skolgången så har jag ju en utgångspunkt som borde skrivas och lagas men när jag bara inte helt enkelt kan eller orkar bry mig om den skiten.



Fan vad bra allt känns då.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar