onsdag, september 20, 2006

Kaotisk dag och söta pojkar (dagens bild)

kopierat från X3M.

Denna dag har varit sådär småkaotisk och hemsk. Jag gillar inte dagar som börjar med att jag brister ut i jävla tårar i skolan. Jag bara tål inte det överhuvudtaget. Dessutom så var jag redan så känslig när jag kom till skolan så det behövdes nog inte mycket för att jag skulle börja gråta.

Det var kul att besöka studentbostäderna som finns bredvid vår skola. var hos en kompis som bor där idag. Jag är så avundsjuk på deras gratis internet. Jag vill bo där. (okej, inte betalar ju jag någonting, men ändå.)

Ekmötet var väl superkul. Som alltid.

Möte imorgon med Kuratorn och andra.

Gjorde mitt arbete någolunda. Skickade det åt assistenten så att hon kan läsa igenom det och så...

Och sen till det jag börjat med här några dagar sen, alltså dagens bild! :D *alla hurrar*

Denna dagens bild valde jag för att jag visade personen åt en kompis och hon sa: "Hon är 18." Vilket inte alls stämmer eftersom personen på bilden är manlig och är lite äldre än 18.

click here

söt? HELL YES!

- Humör: ok
- Musik: inget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar