torsdag, augusti 03, 2006

Vulgar

Jag hade jätteroligt igår med Chobb, Nera och Pigru.

Det var jättekiva och träffa Chobb eftersom det var så längesen jag träffade henne senast. Det kändes kiva att prata med henne om allt mellan himmel och jord. (Allt kommer bli bra oroa dig inte *huggles*)

Det var roligt att springa in i Nera & Pigru på vägen till Back street (min himmel).Det är roligare när man är en hel grupp. Nera köpte en ny skjorta som var gudomligt häärlig.



Och chobb lille köpte en skjorta från cybershop. Jaa-a du kan säga vad du vill men vi fick dig påverkad. x)

NU ÄGER JAG DIR EN GREY VULGAR cd:n och den är bara underbar. *kärlek*



Så gick vi till kampen. Till den större cybershopen. Nu hade lilla chobbiz åkt hem. Bredvid den till vår förvåning fanns den en Morticia. :o AHHHH! Härliga skor och korsetter och grejs. Kär!



Mamma sa att ifall jag börjar använda korsett så får jag flytta hemifrån. :o MEN JAG VIIILLL.



Gah.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar