onsdag, augusti 16, 2006

NHUpB06

kopierat från X3M.

Hejssan!

Är orolig över att ni alla har glömt mig pågrund av min frånvaro på senaste tiden. x) Jag menar jag har inte varit lika aktiv som jag varit, mest antagligen pågrund av det hemska faktumet att sommarn är slut och skolan har börjat once again.

Igår träffade man lilla kära hipsu och det var hur underbart som helst. Blev chockerad över hennes "korta" hår. Nera var ju såklart oxå med och det gick hur bra som helst. Gick runt alla LOVE-butiker och dregla över de härliga plagen (och dog när vi såg priset.).
Före träffen så var jag och Nera (även Chwexien var med.) i Anttila och fyllde på våra jrocks skivförråd. Härligt.
Och före det var det skola. GAH. Fast det var inte så farligt eftersom det enda jag behövde göra var sitta i EK-rummet och se söt ut för alla nya elever. Jag lät Calberto sköta talet.

Nera följde sedan hem med mig och blev här övernatt. Hon är orsaken till att jag inte var inloggad igår, eftersom hon satt vid min dator och våldtog den. Pratade med min kontakter via min messenger. Nog satt hon och läste någonting också.
Jag igen låg på min säng och läste en 42 sidor lång "oneshot" made by Nera.

Idag har jag varit i skolan. NU börja skolan sådär officiellt. Det var lite nervöst att gå till skolan när jag inte visste vilken klass jag har. Chobb räddade mig och berättade i vilken klass jag skulle vara, även om jag inte skulle sen heller ha behövt infon...men nåjoo...snällt var det ändå.

Efter skolan var jag och köpte biljett till Cubb (skrivs det så?), ni vet låten Wicked Soul, som kommer och spelar 28:e. Jezpa bad mig med. Så rulla vi i stan en stund. Sen åkte vi till henne och spelade biljard. Jättekul! Och jag börjar lära mig lite.

Jättekiva dag!

ps. dessutom så bjöd Chwexien oss (mej, Nera och Orion) på hallon som var helt underbara! ds.

pps. Tänkte skriva detta fören jag börjar läsa Cold Gate Crush chapter 2! dds.

- Humör:
- Musik: inget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar