tisdag, augusti 22, 2006

nattskit

kopierat från X3M.

Jag tycker om Atreyu-cd:n helt jätte massor! Trodde inte att jag skulle börja gilla dem såhär starkt, men det bara slog mig. Jag gillar! TACK Jezpa att du lånade skivan åt mig så att jag kan njuta. ^__^

Skola imorgon och det skrämmer mig. Har inte gjort någonting på någon uppgift och känner mig som en dålig människa, inte bara pågrund av det såklart. Allt bara känns jobbigt just nu.

Mamma kommenterade att jag såg sur ut på morgonen/dagen. Ja, det kanske jag faktiskt gjorde. Jag vet bara inte varför. Kanske för att jag var irritterad? Kanske för att jag bara är jävla trött på allt?! Mest skolan!

Jag mumlade mest någonting åt henne. Visste inte riktigt vad jag skulle svara.

Anton Bergs choklad är helt juvlig! Jag är typ KÄR! Men den är nog uppäten redan. :''(

- Humör: konstig
- Musik: nothing at the moment

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar