tisdag, augusti 22, 2006

Bleeding Mascara

No one reads this so there is almost no idea for me to write.



Och ändå så behöver jag skriva ut allt. Jag behöver det. Dessutom har jag totallt för många ställen jag kan skriva ut mina känslor på. Alldeles för många och ändå vill jag bara ha mera eftersom jag tycker om att skriva.



La ut en jrock fanfic på Loftis idag. Scary. Får se om någon gillar. Fanyare sa att hon skulle läsa. Jag bara väntar på hennes kommentar. Är lite orolig. Jag gillar henne en massa. Hon är en underbar människa.

Hon skall skriva en utmaning åt mig. En X-japan utmaning! :/ Hjälp! har aldrig skrivit en fanfic om dem.



Hatar skolan och vill inte gå imorgon men ändå vet jag att jag måste.



Allt är lite konstigt just nu, känns konstigt, känns svårt.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar