fredag, augusti 04, 2006

shadow

Måste väl lite uppdatera här oxå när jag varit så duktig på alla andra sidor och grejs -.-



Idag har jag ätit choko och mått illa efteråt. Vill spy. (det känns som en använd grej och jag vill inte) SPY SPY SPY jävla! (NEJ)



Gud va positiv jag är idag. Jag var klädd i vitt igen och såg mig själv i spegeln, ville svimma eftersom det såg inte alls ut som jag. Det var inte jag. Jag går inte klädd i helvit (och klottar choko på mig så att jag måste ta av mig byxorna.).



Imorgon bär det av till kärlekens land och min himmel. Jag kan inte vänta på att få träffa mina älsklingar på måndagen. Har en känsla på att jag kommer gråta av lycka. Jag nästan hoppas att jag kommer göra det av någon konstig anledning.



(oj, gud flickan har tankar)



Ses nästa fredag. Okej jag kanske tittar in imorron ännu.



Ciao.



The GazettE & Die's kawaii socks rockar mina sockor x'''''''''''''''D

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar