tisdag, augusti 29, 2006

Uppdatering nr 1

kopierat från X3M.

Har inte skrivit db på många dagar. Det är ju nästan katastrof! Det har hänt så mycket att jag bara inte har hunnit sätta mig ner och skriva lite.

lördagen åkte jag till Orion tillsammans med Nera och där stanna vi övernatten och tittade på både Brokeback Mountain och Alexander. Båda filmerna är bara underbara och gayladdade. ^___^

fredagen hade både jag och Lexa till pappa så jag åkte därifrån till Orion. Okej först till stan och sen vidare.

söndagen åkte vi till LINTSI och härja. Det var underbart även om det lite regna, men inte är vi ju gjorda av socker.
Efter det så åkte jag först snabbt till pappa och sen till Jezpa och sen gick vi till Cupla

Och sen fnissade jag.

Och KUBB var underbara! Skaka hand med en från bandet! :D

Och igår åkte jag till Zan för att få lite kortare väg till skolan i Borgå. De har fått en kattunge och jag blev glad när vi hade allergimedicin hemma. Kattungen e underbar! Gömde sig på en massa ställen och slapp sen inte bort. Vi måste tömma bokhyllan och ta bort kattten dit den krupit.

På morgonen åkte vi till skolan.

Skolan är tråkig.

(detta var min förklaring till min frånvaro)

- Humör: ok
- Musik: nothing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar