lördag, augusti 12, 2006

läsa, skriva och så vidare...*stressa*

kopierat från X3M.

Idag måste jag vara duktig. Det var igår som det slog mej att jag bara har en massa som borde göras. Fanfictions att läsa, Kapitel att skriva. Det är som om jag kunde drunkna i mängden av allt jag har att göra.
Jag menar jag är ju ingen värst bra läsare om jag bara försvinner ur en tråd.
Och jag är ju verkligen ingen bra författare om jag låter mina kära läsare vänta i evigheter på nytt material.



idag måste jag:
~> Läsa åtminstone 3 fanfictions + kommentera dessa. (På Hoggy. och den jag just kommentera räknas inte eftersom jag läste över hälften igår.)
~> Skriva åtminstone 1 kapitel på Jules. (och hopperligen lägga ut ett även.)
~> Skriva lite på BF.
~>BÖRJA förbättra Jules, Indy, T,FaK osv. (KANSKE.)

EDIT 15.40

Läst och kommenterat.

EDIT 16.34

Kapitel 25 färdigt på Jules. (kort men skit i det.)

EDIT 18.45

Skrev lite på BF. Yaaay.
Tog bort gamla prologen på Indy. Den var skit.

- Humör:
- Musik: nothing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar