måndag, augusti 14, 2006

3 dagar.

kopierat från X3M.

Igår hade jag en hemsk huvudvärk och höll på att dö pågrund av den, dessutom hade jag ett tredje öga (som sen sprack på kvällen när jag tvättade ansiktet.). Och dessutom kändes det som om jag skulle ha sprukit vilken sekund som helst själv.

Idag åkte Lexa till skolan på morgonen och jag fick vakna helt ensam. Hela lägenheten var tom. Jag har fått ny underbar musik av min kära Nera. Läser lite på en fanfic också.

Imorgon skall jag få träffa min älskade Hipsu som jag inte har träffat på över en månad! Snacka om abstinensbesvär!
Dessutom skall Nera antagligen komma övernatt till mig.


(Jag vill till Anttila NU!)

(The shoes seemed to be on Shinya's side because they didn't want to come off, though of course the fact that the both that were fighting with them were drunk and had problems just standing on one foot, gave them the advantage.)

- Humör: happy
- Musik: raspberry swirl - Tori Amos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar