torsdag, januari 10, 2008

Vad är detta?!

Vad är det smartaste man kan göra när man bestämt sig för att spara pengar?

Inte är det att gå och festa iaf, vilket jag nu skall göra imorgon tillsammans med N. och F. och det känns ganska så underligt eftersom detta kommer att vara första gången jag festar i stan efter hela C. grejen. Känns småjobbigt men som tur så ville inte F. heller gå till Highlight så dit är vi inte påväg iaf. Thank God.

Vi är istället påväg till DTM, vilket är alldeles underbart eftersom den är K18 och det passar perfekt. Och jag ha viljat besöka stället för en tid nu. Jag tror att jag ändå skall låta bli att nämna åt mamma vart vi är påväg. Vet inte riktigt hur hon skulle reagera.

Så det blir sånt imorgon. Känns roligt men ändå konstigt. Jag festar inte ofta.

På lördagen har jag sedan träff med about 50 människor så det skall även bli kul.

Har jag fått ett liv plötsligt?!

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar