tisdag, januari 15, 2008

oh my god

Jag kommer förevigt att klaga över det att jag definitivt inte kunde skriva förut. Läste, igen, igenom gamla inlägg här på lunar och ville dö en bit. Mest pågrund av språket men även pågrund av en del minnen som kom tillbaka. Hatar. Jag hoppas definitivt att jag har blivit någolunda bättre under alla de år som jag haft skrivande som hobby.

Jag har ju haft blogg i många år. Nuförtiden kan jag dessutom se och bli störd av fel i andras texter och det tycker jag att berättar någonting om mig som person.

Eller kanske inte.

Jag har nu bestämt mig för att åka till Karis imorgon och sedan gå till skolan på torsdagen. Skall vakna imorgon och laga färdigt mina bilder och sedan vara nöjd. Hopperligen så blir allt bra ännu i något skede.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar