söndag, januari 20, 2008

För att jag älskar sverige...

Sitter hemma fast jag borde vara på väg till skolan. Min mage bestämde sig för att hata mig just när jag skulle åka så jag blev hemma. Åker imorgon.

Varje gång jag går in på Chobbs pres eller bara kollar, eller läser henne blogg kommer jag att tänka på det att jag alltid viljat flytta till sverige. Men skulle jag påriktigt våga det? Jag vet inte. Jag vill det. Så länge som jag har känt Nelle så har vi pratat om att en dag skall vi bo ihop i en lägenhet i sverige. Jag önskar att det faktiskt skulle kunna hända nångång.

Att den drömmen skulle kunna bli sanning. Nu har jag börjat tänka på att tänk om jag skulle börja studera i sverige, men jag vet inte om det skulle vara så möjligt. Det skulle vara en idé. Då skulle jag ha en till orsak att flytta.

För att jag älskar Sverige.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar