tisdag, januari 01, 2008

Mitt nyårslöfte som handlar om Lunar!

Nu skall jag berätta mitt nyårslöfte som är bara för Lunarstorm!

Jag skall bättra mig på att skriva blogg här eftersom det har blivit väldigt dåligt på sista tiden och jag gillar inte alls det. Inte alls. Så det skall bli ändring på det. Jag tänker dock inte lova att jag skriver varje dag för det skulle jag inte kunna hålla, men lite oftare än nu.

Och ni som läser så får mer än gärna kommentera och fråga och sånt. Jag svarar gärna.

Om ni vill läsa mer om mina tankar och mitt liv så lönar det sig att kolla i bloggen som går att hitta ner på pressen. Där skriver jag nästan varje dag och ibland mer än en gång.

Nytt år och nya möjligheter. Det skall bli riktigt bra tror jag.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar