tisdag, december 26, 2006

Personal Jesus

Gårdagen gick till att äta en massa mat hos Pigru och sedan färga hennes hår. Det blev faktiskt supersnyggt. Första gången jag färgade någons hår. Det var kul.

Dessutom satt vi uppe helt jättelänge och pratade om alltmöjligt. Det var kul.



Idag träffade jag Chobb i stan. Hennes...nämen vad faan håller jag på med?! Det är ju bara typ DU som läser denna! Jag hade jätteroligt. Tack för det. Det jag säger in person stämmer inte alltid med det jag skriver här. Du kommer märka det nu. Jag sa ju att jag mår bättre nu än förut...nu om du börjar läsa så kommer du märka att det kanske inte stämmer riktigt. Saken är den att jag mår bra när jag är med någon, sen när jag sitter hemma och ensam så känns det inte lika bra..och därför blir allt lite depp när jag skriver. Men jag hade faktiskt roligt med dig. Jag kommer gärna pånytt med dig på "kaffe".



Kram.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar