söndag, december 24, 2006

Julen

JUUL! Jag gillar julen så himla mycket! Speciellt har denna jul varit helt underbar! har fått en massa roliga saker och stuff.
  • Bok (Skriv på! En handbok i skrivandets konst skriven av Elizabeth George). Helt bäst enligt mej. Super intressant. Fick den av Lexa.
  • Väst och en blus. Kläder är ju alltid bra. Fick av en släkting
  • En korsettliknande grej. Den är superfin. Fick av min småkusin i Sverige.
  • Tori Amos "Strange Little Girls" cd:n. Nam. av Lexa
  • Sunrise Avenue "on the way to wonderland" cd:n. Underbar. av pappa.
  • Handklovar. Fick av Nelle. Hon är bara underbar!
  • en cd som Nelle gjort åt mig.
  • En IPOD NANO. Fick av min mamma.
  • Biobiljetter av min pappa.


Underbaaar jul.

Dessutom har jag bakat pepparkakor idag och jultårtor. Alldeles underbart. Nu mår jag lite illa av all mat och annat.



Imorgon skall jag gå till Pigru och hjälpa henne med hårfärgning. Yay. Skall få julmat där och allt.



Och Loftisträffen närmar sig. Hoppas att Viivi kommer dit.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar