söndag, april 09, 2006

grAB It

Det är söndag. Jag skulle vilja soova! Men såklart måste jag upp och gå till praktiken. Jag lovar aldrig mera ett veckoslut! Det är inget för mig.

På fredagen var jag på Vasa spexet med Julie i lärkan. Det var helt superroligt! Man fick nog skratta så jättemycket!

Träffa sNICKErs också. Det var skitroligt! Han har verkligen humor!


På lördagen så var jag på praktikplatsen. Fick jobba med en Filip. Han var jättetrevlig. Faktiskt ganska söt också. Lät smått gay, men det gjorde inget.

Vi hade roligt. Satt och titta på tv typ hela tiden. Såg på Mary Poppins.

Jag hade huvudvärk typ hela dagen. :/

Vi missade bussen på kvällen. Den var för tidig! *grr*

Märkte när jag kom hem att Julie skrivit om fredagen i sin db på x3m. Hon hade inte ens nämnt mej. Det gjorde smått ont.
Leo fyllde 16 idag. Jag har inte ännu köpt leffabiljetterna åt honom, men jag skall göra det så fort jag hinner och så. Får nu se.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar