måndag, oktober 03, 2005

Amaya - Where do I stand in this thing?

Orka skriva någo. Vem är de ens som jag medelar någonting åt när jag skriver här? *lite fundersam* Men ändå skriver jag.

E lite förvirrad över allt som händer (och fötter) runt omkring mig i mitt liv just nu. Allt är lite huller om buller.

Allt är lite konstigt i klassen. ingenting e som förr. Jag vet inte vad det är, men någonting har hänt och det stör mig när jag inte vet vad det är. E det de att människor plötsligt slutat prata med mig om saker? Och nästan inte ens säger hej åt mig längre?

Jag känner mig inte mera lika säker som jag nångång kände mig. Och stanna ensam med TVÅ av dem känns inte bra. Jag vet inte varför. Kanske det att jag känner mig lite utanför och inte har något och prata om med dem.

Kanske, kanske inte. Vad vet jag...orka...

Nu fick jag detta sagt iaf. Nu och titta på Charmed.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar