tisdag, oktober 11, 2005

Amaya - antitelefonist och dialektälskare.

Ska jag eller ska jag inte? Vågar jag eller inte? Svåra frågor jag måste försöka hitta svar på. Jag vill göra det. Tror jag. Jag gillar ju honom. Han e söt, rolig och härlig. Men att våga fråga honom på kaffe nån dag (nej jag skulle ju inte dricka kaffe)...iik...int har jag någonsin gjort någo sånt förut. Hur skall jag våga? Fråga honom öga mot öga e nog out of the question eftersom jag bara skulle börja stamma och rodna. Telefjong..well hellou ringer jag människor?! antitelefonist over here! Så det blir antingen sms eller e-mail...eller någo liknande.

W sa hej åt mig idag. Chockad blev jag.

Måst igen ta upp dialekten eftersom de kom på prat idag på timmen (med jaa-a du vet nog). ME LÖV (even U)! :P

Har tre smörgåsar som väntar på mig på bordet. Med lax på dem. *slurp* *kurr*

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar