fredag, oktober 07, 2005

Amaya - 5 timmar tills festen nr 2 uppd.1

Får nu se hur det går och om det blir roligt.

Skar mig i fingret idag på hussan. Gu vad duktig jag är. Det blödde helt rejält. Blod är vackert. Rött. och det gjorde ont. Sku nog aldrig kunna skära mig själv. Det skulle inte gå. Har ett blått plåster runt tummen nu. Får ta bort den sen när jag skall på festen, vill inte ha den där då, så ful.

---

Nu är jag helt klar. Allt färdig. Vitsi va bra. Nu är det bara och döda tid. Tog bort plåstret, det blödde int alls. Som tur. Men det gör ont ännu. AJ!

Why can't I breath whenever I think about you
Why can't I speak whenever I talk about you
Liz Phair - Why can't I

Note to self: sätt aldrig läppglans och drick efter det, DET BLIR INGENTING!

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar