söndag, oktober 02, 2005

Amaya - Lördagen ala helt ok.

Igår. Det var faktiskt en helt kul dag, believe it or not. Även om jag inte mera gillar v-slut så var det helt kiva. Gick till stan för att träffa Lila. Hon skulle ha ett par nya byxor åt sig så vi började leta efter ett par som fick kosta mest 100€. Det var inge lätt kan jag säga, eftersom hon vill ha märkesbyxor (diesel) så var det inte lätt och hitta ett par som inte kostade mer än 100 €. Men tillslut hitta vi ett par i sokos. Sen tog vi spåran till henne och hon satt mig och lyssna på ett par låtar hon tycker är bra. De var faktiskt bra. Efter en stund började hon ringa runt och medela att hon har fest, även om hon först int alls ville ha. Hon städade, tillsammans med mig lägenheten på samma gång som en massa människor ringde henne. Hon ville ha bara en liten fest men det blev nog ganska stor. Jag tror det kanske skulle komma ca.20 människor. Jag stanna ju inte på festen.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar