onsdag, april 09, 2008

Utpumpad Emz med vuxen lillebror.

från Izme.

Nu har världens bästa lillbror fyllt 18 år. Det är ganska så bisarrt. Jag kan inte tänka mig honom som en stor 18 årig vuxen man. Han är min lillebror även om han är mycket längre än mig och människor antagligen tror att jag är yngre när vi går på gatan.

Nu är han vuxen och kan köpa öl och tobak helt lagligt.

Han har slutat praktiken för typ 13 minuter sen. Får se om han blir bjuden på en öl eller någonting där.

Vill lite gå och sova men är lite orolig att jag kommer att bli väckt av bror när han kommer inklamppande. Jag vill inte bli väckt när jag just slumrat in. Men jag börjar faktiskt bli ganska så trött nu.

Mitt ångestande över provet som gick så dåligt har sugit upp alla mina krafter och jag är helt utpumpad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar