tisdag, april 01, 2008

Stå aldrig still.

från Izme.

Jag skulle ladda upp en bild men tydligen så var min dator och/eller bloggen av annan åsikt. Det stör mig när jag och bloggen/datorn inte riktigt är på samma sida. Det fungerar inte riktigt. Men jag skall försöka imorgon igen nu orkar jag inte bara bråka. Jag vill blogga istället.

Jag tycker att det är roligt att Thåström har finska i bakgrunden i en låt. Det är lite roligt att lyssna på det. Finska och svenska blandat i mina öron. Det är intressant.

En massa godis har gått ner i magen på mig och jag har tittat på Joan Of Arcaidia. Det är ett bra program kan jag berätta åt er alla. Nu sitter jag och lyssnar på Thåström eftersom jag glömde cd:n i datorn så den kom med hit till Karis. Jag kan inte säga att jag klagar egentligen.

Dessutom har jag lekt lite med bloggen även. Nu är jag ganska så nöjd för stunden. Love it. Vad tycker ni? Buu eller bää?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar