tisdag, april 15, 2008

The sun i shining

från Izme.

God Morgon på er allihopa!

Det är riktigt fint väder där ute och jag funderade på att gå till stan och fotografera lite. Tänkte på det redan igår och nu när det är så fint väder så skulle det vara jätteroligt. Måste ju även gå efter min biljett från tiketti och då måste jag åka in till stan ändå. Så två flugor på en smäll.

Men först måste jag nog äta lite morgonmål och sånt. Är faktiskt lite hungrig nu. Vaknade först kring halv tolv vilket är bra med tanke på att jag bara sov en timme dåförra natten. Så nu fick jag sovet och är inte så trött som jag var då.

Lillebror köpte ett nytt BUZZ spel igår och det var skitkul när vi spelade det.

Det var någon som frågade hur mina naglar mår. Mina naglar mår perfekt och jag skall se om jag inte skulle kunna ge er en bild ikväll.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar