fredag, juni 15, 2007

Jag har stans snyggaste jacka!!!

kopierat från X3M.

Jag har köpt en massa saker idag och gjort en massa roligt. I skolan så var vi först och åt i Pizza Hut och sedan var vi och tittade på feta amerikaner. Det var jätte roligt.

Sen var jag och Ela runt i stan och kollade i alla butiker som var intressanta. Och jag köpte hennes jacka. Hon ville inte ha den så jag köpte den av henne. FÖR 35 €!!!! För en Back Street jacka!!! Nu har jag stans snyggaste jacka! Det blir bara bättre:

Köpt idag:
1. Jackan
2. Nithalsband
3. handskar utan fingrar. Alldeles underbara
4. Godis
5. ISTEE på Wayne's där jag var med Orkrist.

Vi satt och pratade om allt roligt.
Hon är så söt.

Min mamma skruvade fast min skos botten. Hihih. Nu kan jag använda dem igen. HIII~!

Ha det så kul!

- Humör: hihihihhih
- Musik: X3M i WEBBRADIO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar