onsdag, juni 20, 2007

Allt kommer att bli annorlunda på hösten.

Jag bloggar för fullt på alla andra sidor än här och det är väl lite fräckt. Jag menar jag älskar denna sida även om den är lite "pissis" men jag skiter ju ganska snabbt i det. Bryr mig inte.

Vaknade halv 10 idag av att småänglarnas pappa ringde. Jag minns inte att min väckarklocka skulle någonsin ha ringt. CRÄP. Det blev bara att springa ut genom dörren efter ett superfarts påklädande. Jag tror inte att jag varit sådär snabb på helt JÄTTE länge.

Fick vara ute med dem. Ringde till skolan och fick veta att jag kom in. YES! Och SVEPS- Oskar sa att han aldrig tvivlat på att jag skulle komma in. Jag blev riktigt chockad.

Camilla ringde även och grattade.

När jag kom hem så ringde nog mamma resten av världen och meddelade om den saken. Och jag har gjort mitt med att skriva om det på alla platser jag kommit på att skriva på.

Så nu kommer jag att flytta till Karis på hösten.



Allt ändras sen.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar