torsdag, juni 07, 2007

Alternativ

Jag skulle kunna skriva en lång grej om min dag idag men jag vet att ingen ändå skulle ha någon som helst lust att läsa om det att jag satt vid en dumburk hela dagen.

Okej nu när jag tänker på saken så har jag inte bara suttit vid en dumburk, var ju faktiskt till Cityfolkhögskolan och kollade tillsammans med O, I och D från jobbet. Det var väldigt roligt att se och jag tror att jag skulle kunna tänka mig att söka även dit. Det är ju bra att ha många alternativer ifall man inte kommer in till någon.

Just nu vill jag mest till Karisfolkhögskola men om jag inte kommer in dit så skulle det vara kul att ha någonting annat.

Och det är ett bra alternativ.

Och nu kan jag säga samma som Chobb i sitt inlägg: Nu hoppar jag i duschen.



Ha det så bra.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar