tisdag, oktober 16, 2007

jag köpte soppåsar!

Idag var jag jätte jätte jätte trött på morgonen. Alltså så trött att jag tänkte att jag skulle somna i något skede av dagen, men som tur kan man säga att jag inte fick tid att somna. Vi höll på med "modefotografering" hela dagen. Det innebar en massa planerande och fotande. Med modeller.

Det var ganska roligt måste jag säga. Vi skall dessutom fortsätta på fredagen.

På konsthistorie timmen var det nog nära på att jag somnade. Det var så otroligt tråkigt igen. Vi fick en bunt papper som vi skulle läsa och sen förklarade hon bara en massa.

Dessutom var jag till butiken och köpte soppåsar! För första gången i mitt liv. Dessutom köpte jag en bok och godis.

Mandariner har jag redan.

Jag har bestämt mig för att inte flytta utan stanna. Det blir trevlig med en rysk studerande som rumskompis.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar