torsdag, oktober 11, 2007

Alla skapar familj...utom jag...

Antagligen så blir det inte något blogginlägg imorgon eftersom då åker jag till grannlandet och har en massa att göra på morgonen. Faktiskt så borde jag sova nu och inte sitta och skriva onödigheter, men vad kan man åt sin dumhet egentligen?

Ja alltså så åker jag till Sverige på bröllop. Känns underligt att tänka att jag faktiskt skall på en kompis bröllop. Det känns så...vuxet liksom. Inte illa menat men...liksom bara konstigt. Jag vet inte. Jag känner mig inte så gammal ännu att alla kompisar borde börja gifta sig nu. Och skaffa barn.

Skapa familj helt enkelt.

Själv har jag inga såna tankar. Inte ens pojkvän/flickvän finns i tankarna ännu. Antagligen är jag fortfarande lite sårad och sönder efter förra. Jag är bara inte färdig ännu.

Jag måste koncentrera mig på att klara av skolan först. Sen kan jag tänka på annat.

Dessutom kanske jag hamnar tillbaka till Praka nästa år, haha, fast annan linje då men ändå. Shit liksom. Som tur finns inte han där då.

Men GUD vad ROLIGT det skall bli att träffa Chobb och Daniel igen. Det är evigheter sen sist. Jävla ni som bor i Sverige!

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar