måndag, maj 07, 2007

Lång harrang om livet.

Jag skulle kunna skriva ett jätte långt inlägg om allt som hände fredag-lördag natten men jag vet inte om någon skulle orka läsa det.

Det hände verkligen en hel del. Man borde verkligen inte blanda in alkohol i allting för människor ändrar så jätte mycket när de är smått fulla. Det kommer fram en massa dåliga saker och tankar som åker och allt sådant. Tårar rinner. Visst allt detta är så vanligt.

En kompis försvann mitt i allt under natten och vi fick söka henne, det var väldigt irriterande men hon mådde verkligen inte bra. Jag tycker så synd om henne. Men det var ändå smått fel av henne att bara försvinna. Vi hittade henne sedan på bryggan och då ville hon bara prata med Narmo eller Viivi. Narmo gick dit och fick sen äntligen in henne. Hon skakade så.

Kallt var det definitivt. Satt med rocken på och frös ändå.

Nu är jag tillbaka i mitt no-life så det är skönt.

Var i skolan idag och skrev ut mig. Nästan åtminstone. Måste bara ännu föra nyckeln och svaippen dit så.

Nästa vecka antagligen så kan jag gå på promenad med Räddande Ängel oxå. :D

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar