onsdag, maj 02, 2007

Glasögon åt mig.

Har haft en väldigt intressant dag idag. Vilket är väldigt ovanligt i min lilla värld. Speciellt så här intressant och annorlunda.

På morgonen vaknade jag och blev nästan direkt ombedd att göra mig färdig för att åka till stan. Ja, så är det när man vaknar väldigt sent. Hann just och just lite sitta vid datorn (det måste jag alltid få göra.).

Så gick jag och mamma till en skobutik och kollade igenom alla jävla skor som fanns där. Jag fastnade såklart på underbara skor som mamma inte alls gillar. Hon och jag började bråka och jag orkade inte stanna i den butiken. Sen gick vi och satt på ett café en stund tills vi fortsatte vår skojakt.

Tillslut hittade vi ett par bra skor och det enda jag måste lova för att få dem var att börja jumppa igen, vilket jag tänker göra. Bara för att de hade klack.

Sen köpte vi ett par wannabe converse också. Och min mamma var nöjd.

Och sen blev det tid att gå till optikern och checka min syn. Jag var väldigt nervös. Men det var roligt och han var trevlig.

Jag fick en liten chock när jag märkte hur dåligt jag faktiskt ser. Så nu blir det ett par glasögon åt mig nån dag nästa vecka.



Roligt.



Och dessutom haglade det idag. :D

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar