lördag, februari 03, 2007

so much at a short time

kopierat från X3M.

Power-less-6 by hakanphotography

Och så börjar jag tänka på var i hela friden jag skall börja. Det är omöjligt att bestämma eller välja vad jag skall berätta. Det är så mycket som har hänt på en så kort tid. Jag är inte ens helt säker på om jag har hängt med riktigt.
Nå endå.
I stan var vi ungefär vid 22. Snabbt gick vi på citronuppköp. Sen skyndade vi vidare till tredje sällskapspersonen som väntade på oss hemma hos sig. Hon kom till hållplatsen och vi gick till henne.
Biljardspelande. Drinkar. Shottin. Musik. Skratt. Allt har testats. Nå okej jag spelade inte biljard, men det gjorde de två andra.
Så gick vi till en grillkiosk och köpte en hot dog. Inte åt mej.
Så till Ale. Träffade en kompis som inte tänkte gå förbi mig helt. Där satt vi nog inte länge utan gick vidare till the club. Köade en stund och kom in.
Där stannade vi resten av tidiga morgonen tills jag blev alldeles för trött och påverkad. Calberto fick ta hand om mig. Han höll i mig. Han var snäll.
Vi gick till taxikön och där började en fullgubbe prata med Calberto. Förklara någonting. Jag gillade inte alls situationen och var faktiskt lite rädd, mest för C:s säkerhet. Jezpa blev mest bara irriterad på gubben, men hon gjorde ändå inget.

Vi fick en taxi och körde till en esso. Jag gick på wc medan dom andra köpte battery. Så gick vi hem till Jezpa.

resten tar jag inte hemskt nogrannt eller med detaljer.

Biljard (igen). Undrar hurdant det är att ligga på ett biljardbord? hmm. Ja, vi har ju alla sett filmer. *host*
Buzz (musikspel)
Rumpa som dyna.
Pizza. (nej jag åt inte)
sömn. (ja, skönt.)

och det var vid 5 tiden vi somnade. och jag fick springa på wc typ 5 gånger under morgonen. Och sov ganska dåligt.

12 tiden idag stack jag och C därifrån och började gå hem till mej.

Undefär klockan 17 så stack C härifrån.

Jag mår underligt bra och har inte spytt en enda gång. hahahahahaha. wohooooooooooo.

- Humör:
- Musik: BLOND

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar